Ledig idag


Jobbade första passet igår efter våran lilla semester.
Det var jätte jobbigt måste jag säga :)
Men kul att komma igång igen.
Nu har jag 3 veckor kvar av vikariatet, sen får jag se vad som kan tänkas dyka upp.
Igår satt jag med chefen och gjorde iordning ett schema åt mig.
Sen sa hon att chefen från ortopeden hade ringt och frågat efter mig.. ifall jag hade vik där eller om jag var tillgänglig. Å så sa hon att de kommer förmodligen att ringa upp mig eftersom de behöver personal...
Så jag hoppas verkligen på det!
Inte för att det är en avdelning där jag drömmer om att få jobba men jag vill jobba så skitsamma :)

Förresten, är det någon som vet om man kan vända en film åt rätt håll?
Vissa filmsnuttar från egypten är filmade åt "fel håll" så vill inte lägga ut de här för det blir bara jobbigt att titta på dem.


Kommentarer
Postat av: sandra

ahahaha, nej det går inte sönder xD

ahah, men det är lugnt, min lärare sa att vi kan fota på lektionen, så ingen panik nu för att vara klar tills dess ^^

2010-09-08 @ 14:58:08
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0