Helt underbart!


Det var det underbaraste som jag sett!
Att se min systerdotter komma till världen kan inte beskrivas med ord.
Oavsett hur många förlossningar jag sett så var den här så speciell, det var ju min syster.
Den här gången var det min lillasyster som var den starka kvinnan som gjorde ett sånt otroligt jobb, något som ingen som inte fött barn kan förstå. Och hennes man var ett otroligt bra stöd för henne och det kändes så skönt att se.
Oavsett hur värdelös du kände dig så gjorde du allt du kunde! du kunde inte ha gjort mer.


Kom hem kl 7 imorsen och vaknade nyss.
Nu ska vi dricka lite kaffe å ta en macka och sen åker vi till BB för att hälsa på lilla familjen.

Gå gärna in på syrrans och hennes mans sida å skicka era gratulationer :)


Här är jag och Eya när hon föddes 080610 <3
Lite lik är lilltjejen Eya, iaf på den här bilden :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Va härligt att det gick bra :) Kraaaam

2010-09-19 @ 16:41:35
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åhhh får rysningar då jag läser, måste ha varit en fantastisk upplevelse för dig att vara med. Ska genast gå in på Ninas sida och gratta:-) Stort grattis till dig också<3

2010-09-19 @ 20:45:13
URL: http://kardelen.blogg.se/
Postat av: Nina [Mamma till Eya och gravid med nr.2]

Kan bara tänka mig hur det måste kännas att få vara med. Hoppas jag får vara med på någon av dina förlossningar :) <3

2010-09-20 @ 15:19:08
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0