Jag vill!!


Jag vill iväg ut på stan å shoppa!
Jag vill ha höst/vinterkläder.. behöver vinterskor och vinterjacka.
Men man kan ju inte alltid få det man vill ha, i mitt fall kan jag inte få nåt jag vill ha.
En down-period ekonomiskt just nu, oavsett hur mkt jag än jobbar så räcker inte pengarna till.
men förhoppningsvis så får älsklingen jobb snart så man kan köpa det man behöver.

Jag har inte direkt orkat skriva nåt för jag är så himla trött efter jobbet varje dag.
Det är bara min andra vecka på nya jobbet så man måste suga i sig så mkt information man bara kan varje dag så man är helt slut i huvudet när man väl kommer hem.
Det är en helt ny värld för mig med en massa olika slags frakturer mm.
Men det kommer... någon gång kommer jag väl kunna lära mig :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Kämpa på :) Till slut kommer du att klara det.. Kom ihåg oxå att riktiga rikedomar har du redan ;)



Ses på Lördag!



Kram

2010-10-07 @ 23:09:41
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hej Gumman! Jag vet att ni kände er lite utanför ikväll, det blev så rörigt och jag hade inte träffat de andra på länge.. Kom ihåg att hur mycket du än känner dig utanför så älskar jag dig :)



Puss och Kram

2010-11-11 @ 22:48:19
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0