Jobb ikväll...


Idag ska jag jobba min tredje kvällstur på raken...
Känns lite drygt att jobba så många kvällar men samtidigt är det skönt att få sova på morgonen.
Men imorn jobbar jag dag... sen ledig en dag och jobba helgen...
Usch för veckor då jag jobbar 6 dagar...

Nu har vi också sålt lilla bettan, dvs volvon :)
Skönt!
Så nu måste vi köpa vinterdäck till passaten, kör fortfarande med sommardäck (!).

På fredag är det äntligen löning!
Då blir det marieberg för min del, behöver hitta vinterskor, har inga och jag fryser om fossingarna!
Men det är så svårt att hitta snygga, praktiska och varma skor.. det är så himla konstig mode för tillfället och jag är ingen modeslav :) Det är inte riktigt min stil.. hehe.

Nu ska jag gå å duscha, sen är det jobbet som kallar.

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya och Isra]

Ja, Salah sa att ni skulle komma på lördag. Går det eller?

2010-11-25 @ 08:09:26
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0