Sola


Jag ska iväg å sola lite om en stund.
Måste försöka få lite färg till bröllopet, vill se ut som ett spöke bredvid älsklingen :)
Fast jag kommer nog inte hinna sola tillräckligt för jag vill ju inte sola för ofta heller..

Å i helgen så skulle vi till vivalla å kolla på en bil som vi ska åka med till bröllopet, eller jag tror att vi ska åka med den iaf :)
Jag är väl inte så jätte förtjust i den bilen men svårt att få tag på något annat eftersom det är bal den dagen också.
Så en cadillac får det nog bli :)

Sen i veckan måste jag ta tag i bestmannens klädsel också, det är bara skjortan som saknas så den får vi gå å köpa.

Det är så mkt små saker som är kvar som behöver fixas och tiden börjar bli knapp.
Och om jag känner mig själv så kommer jag att ta allting den sista veckan vilket inte är bra...

Så alla i min närhet, se till att jag fixar saker nu!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Jag försöker ju, men du vägrar lyssna på mig och mina råd :P

2010-05-10 @ 12:30:17
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0