Snart 2 veckor kvar..


Börjar bli riktigt nervös nu...
Vet inte alls hur det kommer att gå med all planering.
När man tror att allt är under kontroll så dyker det upp saker som gör att man backar några steg..inte kul alls.
Som tex med brudbuketten, min före detta jobbarkompis skulle ju fixa min bukett, jag skulle bara fixa blommorna som jag ville ha... men nu så kommer hon inte att hinna fixa den pga olika anledningar..
Min oro var att buketten skulle då gå på minst 1000kr om jag gick till en florist.
Men igår gick jag till floristen här i varberga och frågade lite.
Och hon sa att så som jag beskrev buketten så skulle den kosta max 500kr!
Å det skulle det ha gått på ändå eftersom det är blommorna som kostar.
Så nu känns det mkt bättre, och att det är här i varberga är ett STORT plus!
Då kan älsklingen bara hämta buketten innan de kommer å hämtar oss från frisören :)

Så det är egentligen bara Minor Setbacks som jag råkar ut för men när det blir många sådana så tar det på krafterna..
Å värst av allt, jag har börjat få stressutslag på min vänstra arm!!! :(



Den här formen ska jag nog ha på buketten, dock med andra blommor och färger :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Oj Tanja ska du läsa allt jag skrivit och rätta mig, jag vet att det är pms, men skrev fel :P

2010-05-20 @ 18:30:07
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0