Samma sak


Dagen idag har varit fartfylld.
Först under dagen kom mamma å Mika på en kopp kaffe.
Sen åkte jag iväg till marieberg med Maritza.
Letade efter en klänning till henne i närmare tre timmar!
Att det inte finns en enda passande klänning till bröllopet!
Antingen kostade de 1000kr eller så var de vita.
Sen när jag kom hem därifrån så gick jag å älsklingen iväg hem till syrran m. familj för en kopp kaffe.
Sen var det dags för eurovision semifinal...
Det kommer bara sämre och sämre bidrag för varje år som går...
Å sen fattar jag inte alls hur folk röstar!
Någorlunda bra bidrag kommer inte med till finalen men massa ruttna ballader gör det...
Jaja, det är bara politik mellan länderna och med pengar inblandade så är det som det är :)

Snart ska jag sova...
Fullt upp även imorn.
Först blir det stan å göra lite ärenden och även leta efter en klänning.
Sen komma hem och städa och färga håret.
Vid 18.00 kommer det lite tjejer hit å vi ska umgås å dricka lite cosmopolitans innan vi ska gå på bio och se sex and the city 2 :D

Så jag tror inte på att jag kommer att uppdatera imorn, ska försöka om jag hinner..
Kanske någon före och efter bild på håret...
Sen skulle jag ju lägga upp bilden på ögonbrynen men har inte fått bilden från syrran än...
Grrr :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0