Magsjuka


Min katt har tydligen haft magsjuka...
Ringde till veterinären idag för att jag blev orolig för att han spytt så mkt nu under en period och även haft blod i avföringen, men de sa att det är troligtvis så att han varit magsjuk och nu så är hans tarm irriterad och därför spyr han och även har blod i avföringen...
Så nu ska han få skonkost i några dagar, dvs kokt vit fisk, nötköttfärs och kokt kyckling.
Sen ska jag även köpa ett kosttillskott från apoteket som ska lugna ner tarmarna.
Stackarn..
Men hoppas verkligen att det inte är allvarligare än så här..

Jag var en sväng hos mamma förut, hon hade också varit orolig så hon kokade lite fisk till Morris :)
Så snällt så :)
Så nu ska vi åka en sväng till apoteket och sen förhoppningsvis försvinner hans besvär under den här veckan.

Kommentarer
Postat av: Henningelida

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-03-22 @ 08:22:15
URL: http://henningelida.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0