Fullt upp!


Idag har jag verkligen haft fullt upp.
Följde med syrran till frisören för hon skulle slinga håret.
Passade på å gå runt på stan lite medans hon satt med färg i håret.
Hittade ljus och ballonger till festen.
Sen så bokade jag tid till älsklingen hos frisören samtidigt när jag ska göra i ordning naglarna nästa vecka.

Sen åkte jag, Mandy å Maritza iväg för å sola.
Börjar väl se lite skillnad nu.. har ju lite svårt att bli brun men nu är man inte så där vinterblek längre iaf.
En gång till nästa vecka å sen räcker det.
Efter solningen blev det en kopp kaffe hemma hos Mandy.

Väl hemma så har vi suttit å klurat om bil och hotell och båda verkar ordna sig ganska så bra :)
Vi har förmodligen bilen klar, och hotellet bokar jag imorn.
Scandic Grand får det bli :)

Inte mkt planerande kvar nu..
Några placeringskort kvar att göra dock... så du vet syrran :D

Kommentarer
Postat av: Nina

bah.. gör dem själv!



Hehe, skoja bara :P

2010-05-26 @ 20:13:37
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0