!¤#%"#¤//%/¤%&(



HJÄLP!
Jag behöver lite hjälp!

Mina nerver börjar ge sig till känna nu ordentligt...
Jag tänker på hur mkt det är kvar som behöver fixas å hur lite tid det är kvar..
Hur ska jag klara av allt????

Å VARFÖR kan inte folk höra av sig å säga om de ska komma eller ej??????
Det var sista datum att svara för nästan 2 veckor sen å fortfarande väntar jag på att få höra från folk....
Det suger multum kan jag säga!
Hur ska vi kunna planera med restaurangen om priser och platser, bordsplacering mm...?
Har folk inget vett i skallen?
Snart stryker jag allihopa...

Sorry, det är mina nerver....

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Det ordnar sig! Ring runt till dem du eftersom de inte hör av sig. Vet att det blir jobbigt så, men bättre att du får veta än att gå runt och undra.

2010-05-11 @ 15:25:37
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med, Ring och säg att du måste veta. Hellre det än att planera utan att veta.

2010-05-11 @ 21:22:21
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0