Blir värre :(


Min lilla katt blir bara värre.
Gav han lite av den kokta fisken som mamma gav men den spydde han ut på en gång nästan.
Sen så har vi inte gett honom mer mat utan låter bara en skål med vatten stå framme.
Men inte ens vattnet kan han behålla.
Magsjuka hos människor är likadant men det blir annorlunda med djur.. de kan inte kommunicera på samma sätt.
Jag hoppas att det är går snart över, jag tänker alltid det värsta så de tankarna vill jag slippa.
Med gråten i halsen torkar jag upp hans spyor och jag mår så dåligt för jag vet inte vad jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Du kan inte göra mer än att vänta ut det så må inte dåligt över det.. Han blir bättre snart!

2010-05-05 @ 09:23:11
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Jag tycker att du ska gå till veterinären för undersökning för som sagt kan det vara någon inflammation i tarmen.. Gå om han inte blir bättre imorgon. Tro mig jag vet hur det känns men Be strong! Det ordnar sig! Kram Kram

2010-05-05 @ 12:36:40
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0