Åt rätt håll


Nu börjar det nog ge sig.
Morris verkar må bättre å han har kunnat behålla det lilla som jag gett honom.
Imorse fick han en tsk fisk blandat med medicin och sen har jag gett honom 2 tsk till av fisken.
Det låter ganska lite men det är så vi får göra, vill inte att han ska behöva spy mera..
Så om en timme ska han få någon tsk till av fisken.

Idag var jag på stan å kolla på när Angelina gjorde laserhårborttagning under armarna.
Va skönt det skulle vara att slippa raka eller vaxa sig jämt å ständigt!
Men jag har inte råd med det.. men nångång...
Jag passade på att testa vaxa mig under armarna, JÄKLAR va ont det gjorde!!
Men jag får se hur det blir för jag tänkte göra det sen inför bröllopet.

Å kan ni tänka er, det är bara 1 månad kvar!!!!!!!!!
"hjälp" :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Men jag kan ju vaxa dig under armarna! Det ska du ju inte betala för :P

2010-05-05 @ 15:49:28
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Men du frågade aldrig om under armarna, bara om benen vilket jag sa nej till :P

2010-05-05 @ 22:45:34
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Den jag har hemma tar ju bort allt precis som när man gör ögonbrynen. Men om du är känslig så kan man göra lite åt gången istället för att ta bort stora delar, då borde du inte bli lika irriterad där.

men om du hellre litar på dem där man köper så kan vi prova med såna också.

2010-05-06 @ 07:41:01
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0