Åska å spöregn


Nu är verkligen sommaren här!
Det åskar och spöregnar, det är väl ett säkert sommartecken :)
Sen så har vi ju haft två underbart sköna å varma dagar, hoppas bara att det fortsätter så.

Här kommer lite blandade bilder som jag tagit.
Är ju så dålig på att lägga bilder på min blogg...


Sommarnaglar måste man ju ha ;) tår med :D


Smörgåstårtan som jag gjorde för ett tag sen. God var den.


Jag och min älsklingstjej!

Det får räcka så för den här gången. Ska försöka lägga upp lite bilder lite oftare..

Nu väntar jag på Angelina och Marie.
Vi ska titta på Sex and the city, vill se den så man kommer ihåg vad den handlade om.
Nästa fredag blir det bio å se tvåan med ett tjejgäng. Kul!

Kommentarer
Postat av: Nina

Nu får Eya användning för klänningen du köpte då det inte är så varmt ute ;)

2010-05-21 @ 09:31:29
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0