Storstädning på G!


Jag håller på å städar för fullt här hemma!
Tänkte för första gången ta ett rum i taget, så att det verkligen blir rent.
Brukar annars springa från rum till rum å plocka det värsta å sen bara dammsuga, sen har jag inte energi kvar till allt.
Men nu så försöker jag städa mer grundligt och det tar verkligen tid!
Och det är lite svårt att inte småplocka i andra rum under tiden :)
Men nu är jag nästan helt klar i sovrummet, har bara golven kvar att tvätta, men det gör jag sen när jag gör de andra rummen också.
Nästa projekt blir köket, får se om jag hinner idag eller om jag tar resten imorn.
Vi ska hem till syrran en sväng å hälsa på å sen måste vi till vivalla en snabbis.
Har lovat älsklingens lillebror att han får låna min gamla mobil och sen ska jag förbi Mandy å lämna en sak..

Så ser min dag ut idag.
Fullt upp med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0