Övernattning hos syrran



Snart ska jag gå iväg till affären, måste köpa ingredienser till tacopaj.
Vart så oerhört sugen på det!
Sen efter det ska jag hem till syrran, ska sova över där, mysigt :)
Det enda tråkiga är att jag måste gå till arbetsförmedlingen imorn 10.15.
Fick reda på det idag!
Visst, jag är arbetslös och har all tid i världen typ men jag tycker att de borde ändå kunna meddela det i god tid..

Den här veckan är den bästa TV-veckan! och det kommer även att bli så i fortsättningen..
Mån till tors kl. 21.00 kommer jag att sitta fastklistrad framför tv:n.
CSI, Desperate Housewives, Grey´s Anatomy och Criminal Minds!
Mums säger jag bara ;)

Imorn på dagen blir det nog träning för min del... svårt att välja mellan skivorna ;)

Höres!

Kommentarer
Postat av: Amandusolivia

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

2011-03-14 @ 16:03:49
URL: http://amandusolivia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0