Jag vann över min trötthet!


Idag kände jag för att träna, men kände mig alldeles för trött för det.
Men jag övertalade min hjärna att jag inte alls är för trött och då orkade jag träna!
Så med andra ord så tränade jag ikväll :)
Jag testade ett nytt träningsprogram som jag har.
Den heter "Ministry of sound Pump it up" och den var grym!
Där behövs det kondition om nåt!
Med andra ord så orkade jag inte hela träningspasset, har sämsta konditionen för tillfället.
Den är på lite över en timme men jag tränade 35 minuter iaf.
Om jag tränar det ett par gånger till så kommer min kondition garanterat att förbättras :)

Nu ska jag ge gärnet och PUMPA ordentligt i fortsättningen :D haha.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det är bra att du har kommit igång med det nu. Och 35 minuter räcker gott och väl när det är första gången med en ny träningsmetod :)

2010-03-14 @ 21:54:39
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0