Den är här!


Jag har precis varit och hämtat ut min nya mobil från posten!
Den är så fiiiin!
Fast stor som en tegelsten! :D heheh.
Men det är ju en touchscreen så annat kan man ju inte förvänta sig.

Var och tittade på lägenheten idag, den var INTE bra!
Många saker var ju bra, tom bättre än i våran nuvarande lägenhet, som en större hall mm.
Men den var så otroligt LITEN! och det var ändå en trea.
Uteplatsen var stor men hade inga buskar eller staket runt omkring så man hade full insyn!
Så nej, den lägenheten vill vi inte ha.
Det är inte så att vi måste ha en annan lägenhet men skulle den perfekta lägenheten dyka upp så flyttar vi gärna :)

Nu ska jag sätta mig och kolla igenom den nya mobilen :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis till nya mobilen ;)

2010-03-08 @ 12:35:36
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0