Brudklänningen är hemma :)


Idag har jag varit och hämtat hem min underbara brudklänning :)
Den passar mig perfekt :)
Det blir svårt att bara låta den hänga i garderoben tills på lördag...

Hämtade även ut ringarna idag.. våra förlovningsringar som blivit putsade och älsklingens har blivit graverad med vigseldatumet. Och sen min vigselring. Perfekt passform!
Och sen så är den så JAG :)

Jag å syrran har även suttit lite och planerat bordsplaceringen..
Väldigt svårt tycker jag..
Jag vill ju blanda lite och eftersom festen är 2 språkig så är det svårt att planera vilka kan sitta bredvid varandra och så.. men det blir nog bra i slutändan, man behöver ju inte sitta på de platserna hela kvällen..

Så nu är det väl bordsplaceringen, musiken och dekorationen som är kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0