Jobba hela helgen :(


Jag ser verkligen inte fram emot att jobba hela helgen...
Hört att det ska vara fint väder, å det är det ju idag med.
Vill bara ligga på en strand å steka mig och bada..
Men om 2 timmar så ska jag jobba.
Imorgon slutar jag redan kl 15 så kanske åker iväg för ett dopp efter jobbet.

På tisdag måste jag ta mig till storstan för att skaffa mig ett pass.
Jag är bara ledig på tisdagen nästa vecka och jag vill fixa passet i tid så att det inte blir någon krångel sen när vi väl ska åka till Egypten.
Men än så länge har jag inte någon resesällskap, men det borde nog gå att fixa. Till Sthlm alltså :)
Har ju några dar på mig att hitta någon villig :D

Nu ska jag gå å duscha.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hade jag inte varit gravid så hade jag följt med dig :P

2010-07-02 @ 21:55:50
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0