Trötta människa


Jag har verkligen blivit väldigt trött av mig.. orkar inte med så mkt.
Nu när man jobbat och så så orkar jag inte ens sitta vid datorn.
Igår var jag en sväng hemma hos mandy först och sen åkte jag hem till syrran. Där satt vi en stund och sen åkte vi hem via Mc Donald´s.
Skulle ju ha lagt upp bilder igår men jag orkade inte...
Så nu ska jag lägga upp några från julafton.. sent jag vet men det kommer mer bilder sen :)










Så där... det var några av bilderna :)
Mer kommer att komma från bla nyårsafton och så :)
Nu ska vi hem till mamma på en kopp kaffe.
Ha en trevlig söndag nu!


Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till Eya <3

Hahaha dem där hopp-bilderna är så fula :D

Kul att du äntligen skriver och lägger in bilder, ska länka till inlägget från min blogg för dem som vill se..

Pussis!

2010-01-04 @ 10:11:44
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0