En ny vecka


Den nya veckan innehåller samma sak som förra.
Verkar inte som att saker och ting går framåt och inte ser jag på framtiden med positiva ögon.
Det känns som att det är inte så mkt mer som krävs för att jag ska ge upp.
Det är mkt som tynger mig just nu. Mest är det väl den ekonomiska situationen vi befinner oss i.
Inte mycket man kan göra åt det.
Nu är det bara lite över en månad kvar tills jag blir arbetslös..
Det betyder även att min besök hos en kvinna upphör och jag skulle behöva dem så oerhört mkt!
Så det känns som att hela mitt liv är upp och ner just nu..
Sen så vill jag börja träna också men där kommer ekonomin in i bilden och det kommer inte att gå heller..
Vet inte ärligt talat vad jag ska ta mig till...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer att ordna sig. Ta en dag i taget och försök hitta ett jobb någon annanstans. Skriv ut en massa ansökningar och lämna på ställen som du skulle tänka dig att kunna jobba på. Sen kan du försöka prata med någon annan också, man vet aldrig om de kan hjälpa lika bra som dem du går hos just nu.

Puss!

2010-01-19 @ 14:15:13
Postat av: Nina

Det var från mig; Nina ;)

2010-01-19 @ 14:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0