Bröllopsplaner


Nu ska jag sitta här vid datorn en stund och planera bröllopet.
Vi hade ju satt ett datum redan, 4 september..
Men nu har det hänt lite saker så då måste vi ändra datumet, mycket tidigare än vi tänkt!
Nej, jag är inte gravid eller så men nåt annat har dykt upp så vi får planera bröllopet till sista lördagen i maj eller första lördagen i juni..
Så med andra ord: STRESS! :)
Kyrkan måste jag ringa till på onsdag då jag är ledig och lokal har vi ju så vi måste kontakta dem också..

Någon som har några roliga idéer eller sånt så är ni mer än välkomna att kommentera på bloggen!!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, det tycker jag med :)

2010-01-27 @ 00:25:20
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0