Snö!


Nu börjar jag bli ganska så irriterad!
Det börjar bli lite överdrivet nu det här med snön...
Knappt så man vill gå ut överhuvudtaget.
SLUTA!

Igår så ringde jag till scandic grand hotellet och sökte jobb.
Jag skulle komma in med ett litet personligt brev så skulle jag få jobba där som timvikarie, och med möjligheten till lite mer eftersom sommaren börjar närma sig.
Det blir inte mkt men det är bra att få in en fot någon annanstans också..
Så får väl se vad det blir av det.
Det var på frukosten jag sökte jobb, vill helst inte städa..
Men jag har en kontakt där på städ så hon sa att hon kan ge mig lite där också om jag skulle känna för det..
Så på onsdag när jag är ledig så åker jag dit en sväng.

Idag är vi bjudna på mat hos syrran, det blir cous cous.. mums säger jag bara! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja den var jätte läskig O.o vågade inte heller sova xD

2010-02-21 @ 10:26:54
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0