One step closer to the wedding!


Nu är det gjort.
Jag har beställt min underbara bröllopsklänning! Och även tärneklänningen till syrran.
De är helt underbara båda två :)
Men nu är man 3000 kr fattigare och mer kommer det att kosta.
Beställde även frisören idag så nu är de större sakerna avklarade.
Sen i helgen ska vi göra ett besök till restaurangen så att vi kan bocka av även det.
Sen är det bara detaljerna kvar, det känns skönt!

Annars så har jag haft en jätte trevlig dag idag.
Umgåtts med syrran och en arbetskamrat till mig.
Syrran åkte hem tidigare från stan och resten av dagen spenderade jag med Nadja (min arbetskamrat).
Vi åt och åkte till ikea en sväng.
Sen åkte vi hem till henne å fixa lite i hennes lägenhet.
Kl åtta var jag hemma och sen åkte jag och älsklingen för att handla lite.
Nu står han och gör hans goda tonfiskröra och baguetter till det, det ska bli mums!

Älskar dagar som denna!

Kommentarer
Postat av: äiskä

kiva että löysitte puvut ja sulla on hauskaakin välillä

2010-02-12 @ 05:29:36
Postat av: äiskä

oli muuten nätti puku, näin niinan mobilista

2010-02-12 @ 22:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0