Ledsen i ögat :(


Man blir lite ledsen faktiskt när man ser att så många besöker min blogg men knappt någon vågar lämna spår efter sig :(

Tänker bli bättre på uppdatering, dvs att jag ska uppdatera bloggen minst en gång om dan, men det skulle vara kul om man fick någon kommentar lite då å då..

Nu ska jag förbereda mig för jobb, imorn är jag ledig och då ska jag till stan med syrran.
Och kommer ett steg närmare bröllopet, ska beställa min brudklänning!
Efter det är det No turning back ;)

I helgen tänkte jag börja med inbjudningskorten, om jag lyckas hitta rätt material.
Så alla som vill hjälpa mig å pyssla med korten är HJÄRTLIGT VÄLKOMNA! :D

Kommentarer
Postat av: Mandy

Jag kommer :D På lördag eller?? hehe jag kommenterar i alla fall ibland så va inte ledsen :D Kram Kram

2010-02-10 @ 22:33:32
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: äiskä

joo täällä mäkin kommenteeraan älä ole surullinen ei kaikki uskalla näyttää että lukee toisten bloggia.

2010-02-11 @ 05:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0