Gästlistan klar :)


Nu är den äntligen klar :)
Det var inte lätt kan jag säga!

Idag köpte jag lite material till inbjudningskorten, ska testa att göra en först å sen se ifall de blir bra så går jag och köper material till resten.
SEN blir det pyssel här hemma :)
Måste skriva klart texten också, både på svenska och finska och skicka det till syrran. Hon ska göra det på photoshop sen eftersom det finns mer texttyper där mm.
Men enkla och stilrena kort strävar jag efter.

Nu har vi precis ätit mat.
Det blev lite sent idag för att vi fick fint besök av Jessica idag. Hon kom ÄNDA från Eskilstuna ;)

Snart blir det filmdags med min babe :)

Kommentarer
Postat av: sam

ahah Tack Tanja du är så omtänksam xD

Den där fjärilen beskriver dig bra, jag hatar fjärilar!

:P

2010-02-14 @ 19:15:26
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: sam

ahaah hmm, jag vet inte xD

kom på inget annat att säga :O

2010-02-15 @ 07:08:35
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0