Dags att sova.


Nu är jag trött.
Det är så tråkigt att jobba kväll, man kommer hem så sent och sen så går tiden så himla snabbt.
Känns som att det inte var mer än en kvart sen jag kom hem...

Imorn blir det ännu en kväll på jobbet, sen är jag ledig på torsdag.
Då blir det en tur upp på stan.
Måste boka frisör och gå och beställa brudklänningen.
Sen ska jag se om jag har tid att titta på material till inbjudningskorten och så..
Eller om jag ska göra det enkelt (och tråkigt) och köpa färdiga..
Får se hur mkt energi jag kommer att ha.
Måste iaf få iväg inbjudningarna senast i början på nästa vecka.

I helgen blir det nog en sväng till restaurangen där vi ska ha festen.
Måste prata lite priser och mat :)
Sen är väl de största grejerna så gott som avklarade...

Nu säger jag adios amigos, den här bruttan ska sova!
I need my beautysleep... REALLY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0