AJJJJJ!


Idag har jag haft så otroligt ont i magen!
Förstår inte vad det är..
Det är väl magknip bara eller nåt.
Mår inte illa eller nåt annat så..
Började först på jobbet men sen gick det över men efter att vi varit å fikat med syrran å hennes familj så kom det tillbaka..
Låg på deras soffa å hade ont.
Eya var så söt, hon tog hand om mig :)
Hon hämtade en kudde till mig och ville att jag skulle ha en filt på mig.
Sen gick hon och samlade en massa nallar och la på mig och sa att "Täti ska sova lite" ;)
Gullungen!
Sen ville hon hela tiden komma å titta till mig, hon kunde inte ens sitta å äta mat utan att hon skulle komma och titta så jag mådde bra :)
Min lilla älskling!

Nu så har vi varit och handlat lite och jag måste ta mig en macka.. magen börjar låta lite oroväckande :)

P.s.. skulle in å skriva ett inlägg på bloggen igår kväll men jag kom inte in på bloggen!!
Jädrans sida..

Kommentarer
Postat av: Nina

Jadu, du borde ha ätit lite av min lyxmat haha Inte varje dag man har det lyxigt med potatismos och fiskpinnar ;)

2010-02-16 @ 22:37:42
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

onko vielä kiepeä maha? voisko se olla lääke, koska mä sain siitä välillä

2010-02-17 @ 05:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0