TRÖÖTTT!


Fattar inte att jag kan vara så trött!
Igår däckade jag klockan 22... helt borta fram till kl 1 då det var dags för att gå upp å kissa... inget ovanligt för tillfället.. Trots att jag sovit ganska länge och gott så har jag hunnit somna till 2 gånger under kvällen..
Å har stor lust att gå å lägga mig nu för natten..

Imorn är jag ledig och då ska vi ut till marieberg och handla de sista julklapparna... kommer nog att ta flera timmar då jag inte har någon som helst aning om vad vi ska köpa..
Men det löser sig nog..

Idag åt jag en banan innan jag skulle åka till jobbet på morgonen.. det var inte någon bra idé.. den kom upp lika fort som den kom ner...
Kanske ska låta bli å äta mer banan... tål ju apelsin och mandariner så det får bli sånt framöver..
Jag vill bara att den här första tiden ska gå över så jag kan bara njuta av att bära på ett barn :)
Sen sista tiden kommer det ju inte vara så roligt heller..

Kommentarer
Postat av: Anonym

njut av graviditeten i stället, även om det kan vara jobbigt genom hela graviditeten på olika sätt. det är ju det finaste du/ni får i livet.

2010-12-23 @ 10:08:55
Postat av: Evelina

SV: jo de är jävligt sant de du säger! Hundarna tillskillnad från oss kan ju inte säga ifrån, allt bra en dag som denna? :)

2010-12-23 @ 10:43:38
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: Petra - Lunas mamma

Åh vad roligt =) GOD JUL på er!

2010-12-24 @ 11:12:22
URL: http://missscorpio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0