PAIN!


Jag har ont i ryggen!!!
Att jag aldrig får må bra i kroppen :(
Det som hänger ihop med ärtan i magen kan jag ta och acceptera, det är självvalt.
Men att det ska vara så jäkla tungt på jobbet så kroppen känns som en 80 årings är inte kul...
Det har varit extrema dagar på jobbet igår och idag och det känns.
Men har man valt det här yrket får man väl ta skiten också.
Ska ta och börja plugga till annat snart känner jag.

Fy vad jag gnäller.. mer än normalt :)
Men är helt slutkörd, psykiskt och fysiskt.
Men nu har jag bara tors och fre kvar på jobbet å sen är jag ledig i 3 dagar... det behövs!
Fast mkt vila blir det inte eftersom det ska både städas och bakas på fre å lör inför mitt kalas :)

Nästa inlägg blir nog trevligare. Får vi hoppas iaf :D

GOOOD NIGHT!

Kommentarer
Postat av: äiskä

koita vaan jaksaa, nähdään lauantaina

2010-12-16 @ 04:06:25
Postat av: Nina [Mamma till två]

Försök ta det lugnt.. Gör inga onödiga lyft, speciellt ensam. Ta hjälp när du känner att det behövs.

2010-12-16 @ 09:21:27
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Ota lungisti.. Älä stresssaaa kroppaaa miun veljen lapsi piutää pysyä sisälllä :P Skoja, nee men försökt slappa så mycket som möjligt och inga tunga lyft , inte bra att riskera!!!! Ses på lördag, Kraaaaam

2010-12-16 @ 19:56:43
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0