Marieberg


Måste åka till marieberg snart, måste köpa en dammsugare...
Våran har ju lagt av, den är ju av den billiga sorten och har haft den i över 4 år så det är väl dags nu.
Sen ska jag ta och städa här hemma...
Igår när solen lyste in i vardagsrummet så såg jag allt som jag inte ville se! dvs en massa katthår mm :)
Å nu när Morris har fått ett nytt hem hos en bekant så kan man städa lite mer ordentligt.
Hoppas bara att han trivs där så vi slipper hämta honom igen...

Sen senare ikväll så ska vi hem till svärfamiljen och fira svågern som fyller år idag.

Annars så mår jag väl lite bättre idag.. fortfarande blodtrycket som spökar lite men det är nåt jag måste vänja mig vid, kommer nog inte att bli så mkt bättre... :)

Får väl ta upp det på inskrivningen den 20:e....
Ja, så är det, äntligen är jag gravid! :)
Lite tidigt fortfarande men ville skriva det här för jag är så glad! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis! hur långt gången är du?

2010-12-08 @ 11:51:32
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Anonym: Tack! :) Snart v6 så inte så långt ännu.. men tillräckligt för att ha ett lågt blodtryck och illamående :)

2010-12-08 @ 16:39:27
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Petra Hällsten

weeeiii GRATTIISS!!

2010-12-08 @ 20:07:26
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Tack så mkt Petra! :)

Hoppas bara att allt går bra..

Borde inte kanske ha sagt nåt men kan bara inte hålla det för mig själv :)

2010-12-08 @ 21:25:29
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/
Postat av: Petra Hällsten

Jodå det går nog vägen ska du se :D spännande!!

Jag tänkte oxå först hålla det hemligt länge men samtidigt så tänkte jag att det är skönare om alla vet "ifall" nåt skulle gå fel, så slipper man förklara allt hehe...

2010-12-09 @ 14:51:14
Postat av: sassa

Grattis:)

2010-12-12 @ 07:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0