What should I do??



Jag ska ta med mig fika till jobbet imorn.
Det är ju min sista vecka på förlossningen och då vill jag ta med nåt gott att äta.
Men jag vet inte vad.. å jag vet inte om jag ska baka.. om jag orkar baka.. eller om jag ska köpa nåt..
Om jag bakar så kanske jag ska göra kärleksmums, men om jag köper fika, vad ska jag köpa då?
Som tur är så jobbar jag kväll imorn så tid har jag iaf...

Så det är alltså min sista vecka på jobbet..
Jobbar kväll hela helgen.
Sen efter det vet jag inte vad som händer. Lite jobbigt faktiskt.
Har sökt ett jobb och sen hört av mig till en avdelning på Usö men de hade inget just nu.
Men jag skulle gå å lämna uppgifter om mig till dem så att de kan höra av sig om det är något som dyker upp.
Jaja, det brukar lösa sig på ett eller annat sätt.

Snart ska jag iväg hem till Mandy och umgås lite.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Haha sitter med dig vid köksbordet och kollar på dig när du pratar med Nina:-)

2010-08-12 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0