Så glad!



Fick ett samtal förut från kvinnoklinikens personalsamordnare.
De hade gjort ett misstag när det gäller mig.
När hon sa det så tänkte jag direkt " oh nej, de har betalat ut för mkt lön å nu ska jag betala tillbaka" :).
Men så var inte fallet utan de hade missat att jag hade jobbar på landstinget i över ett år.
Å har man gjort det så ska man bli varslad en månad innan vikariatet slutar.
Med varslad menas att man får ett papper som man ska skicka tillbaka inom en månad för att ha förtur till återanställning.
Så för att gottgöra det så ska jag få jobba i en månad till där å sen bli varslad.
Det kanske inte låter som någon gottgörelse men för mig är det super!
Vill ju jobba å man vet aldrig vad som händer om en månad.. kanske dyker upp ett vik åt mig ;)

Så jag börjar jobba imorn, redan...
Ska jobba ons, tors å fre å sen åker vi till Egypten.
Eftersom jag inte har några semesterdagar att ta ut så får jag ta obetald semester men det gör inget.
Jag tjänar ändå bättre än på akassa...

Så, nu går dagarna snabbare innan vi åker :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Vart är gårdagens och dagens bild då? :P

2010-08-24 @ 18:47:27
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: homogubbe med liten balle

glad för din skull bebis :D

2010-08-25 @ 12:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0