Hemnes


Igår var jag med syrran och Eya till Ikea och köpte en hemnes byrå till deras kök.
Jag å älsklingen hjälpte till att skruva ihop den.
Så självklart blev jag också sugen på en hemnes byrå till sovrummet.
Fast lite större...
Har ju hemnes säng och sängbord så det är bara byrån som fattades.
Och så råkade de ha sänkt priset på den också.
Så idag for vi iväg till ikea för att köpa den.
Världens tur vi hade också, de hade bara 1 kvar!

Mandy kom över också och hjälpte till att skruva ihop lite lådor.
Diskade gjorde hon också, tack så mkt gumman!

Så nu pryder denna skönhet vårt sovrum :)


Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya & gravid med nr.2]

Vilken tur att ni åkte idag då :) Och att jag inte valde den istället hehe

2010-08-09 @ 00:02:36
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Hehe tack själv för allt :P

2010-08-09 @ 15:46:00
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0