Fotobok från Fuji direkt


Snart ska jag hem till syrran och hålla på med min fotobok, mkt trevligare med sällskap när man gör den då jag har så svårt att bestämma mig för hur jag ska göra och vilka bilder jag ska ha med..
Sen så måste jag ta tag i å framkalla lite bröllopsbilder..
Dags att få iväg tack-korten nu tycker jag :)
Det ska jag också beställa från Fuji direkt.
Tycker att de är väldigt prisvärda och har snabb leverans, så det rekommenderar jag alla som inte redan har beställt från dem!


Nu är det dags att börja knalla iväg, älsklingen ska följa med hans "Pojkvän" ( :D ) till OKQ8 å tvätta bilen eller nåt liknande :D

- Var nöjd med allt som livet ger och allt som du kring dig ser. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0