6 pass kvar



Idag jobbar jag kväll.
Trodde jag skulle få en skön sovmorgon men nej..
Älsklingen fick ett samtal imorse om att han behövdes idag på ett bygge så jag fick köra dit honom.

Igår tog vi och rensade ut all skit som fanns i garderoben.
Det blev både skräp och sånt som skulle ner till källaren. Jag tror att vi slängde 5 soppåsar och lika många påsar fick åka ner till källaren.
Nu ser det jätte fint ut i garderoben, har till och med en matta där :)

Vi måste ta en sak i taget och rensa ut lägenheten ordentligt. Vi har så mkt grejer som vi inte har någon användning för, men jag har jätte svårt att slänga nåt. Man tänker ju alltid men den här behöver jag kanske någon gång...
Men jag har sett på programmet "samlandet förstör mitt liv" ett par ggr nu så nu känns det lite lättare att slänga saker. Nu tror ni säkert att det ser likadant ut här hemma men inte riktigt så illa... än... ;)

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya & gravid med nr.2]

Alltid skönt när man väl slängt saker och ser hur mycket finare och bättre det blir i hemmet. Skulle med behöva rensa hela garderoben men det får bli när Eya går på dagis igen, annars blir ingenting gjort :P

2010-08-10 @ 10:29:29
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0