10 dagar kvar


Sen blir det EGYPTEN!
Jag längtar såååå himla mycket.
Det var så länge sen jag var utomlands och nu är det mer speciellt eftersom jag åker med mannen jag älskar :)
Sen så hoppas jag på att våra planer på familj går som det ska, att det inte ska ta alltför lång tid förrän jag får bära ett liv inside me :D

Här är vårt hotell:

 

Den ser ut att vara liten och mysig och nära stranden :)
Och med AC självklart!
Läste precis att vädret där är STEKHETT med 39 grader!

Får väl hoppas att vi inte smälter bort... men pooooolen kommer att utnyttjas flitigt kan jag säga :D

 

 


Kommentarer
Postat av: [ F o t o - V a r d a g ]

gud så skönt för er :D Hoppas ni får det kanon =)

2010-08-18 @ 11:02:10
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0