Vart tog den vägen??


Solen alltså...
Det har ju varit så fint väder och nu ska det bli så här tråkigt igen :(
Detta gillas inte kan jag säga.

Idag är en sån där dag, sån där tråkig dag..
Inget att göra och inga idéer om vad man kan göra.
Hjärnan går på sparlåga och man är allmänt off bara.

Senare ikväll blir det tvättstuga för min del.
Även om man äger en maskin själv så är det skönt att utnyttja tvättstugan också.
Skönt att bli av med all tvätt på en gång.
Sen har jag även tagit grovtvätten så jag kan tvätta ett par mattor.

Nu är det 2 månader kvar till bröllopet!!!!!!
:D


Här får ni lite solsken eftersom vädergudarna inte kan vara generösa med det idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0