tråk-väder eller fint väder?


Idag är det halvt tråkväder och halvt fint väder..
Det får mig att bli lite kluven om hur jag ska göra..
Om jag ska tycka att det är tråkigt eller fint ute.
JAg ska nämligen till stan för att fika med Moa och om jag nu anser att det är fint väder så ska jag gå till stan och tillbaka.
Å om det är tråkigt så tar jag bilen...
Men sen så vågar jag egentligen inte köra med bilen för att vi har fortfarande dubbdäcken på å det får man inte ha..
Å älsklingen skulle behöva byta däcken medans jag är borta.

Så.... det är väl antagligen fint väder ute då :)

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Tråk-väder var det idag.. Att det ska blåsa så förbannat!

2010-04-18 @ 20:41:23
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0