Flickan från ovan


Igår tittade vi på filmen "Flickan från Ovan" ( The lovely bones ).
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om filmen..
Men det var inte vad jag hade förväntat mig.
Den var ganska lång och väldigt konstnärlig och fint gjort.
I det stora hela var den bra, men den kunde ha varit lite kortare, för att ibland kändes det som att de bara ville fylla ut tiden med onödiga saker.
Men jag tycker ändå att filmen är sevärd.
2 timmar lång dock :)

Förresten... tycker att den engelska titeln är väldigt konstig men den svenska är ännu konstigare ;)



Kommentarer
Postat av: Kjartanida

I like your website alot...its lots of fun...

2011-10-17 @ 07:45:48
URL: http://kjartanida.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0