En evig väntan


Hatar att vänta på a-kassan att de ska behandla mitt ärende.
Det har gått snart två månader sen jag skickade in alla papper, och de tror inte att de hinner bli klara till slutet av månaden...
Så jag är sönderstressad med tanke på att vi har ingen inkomst den här månaden och vi kommer inte att klara av att betala våra räkningar...
Men det som är bra är att så fort de har behandlat mitt ärende så gör de en utbetalning på en gång..
Så jag hoppas att jag slipper vänta allt för länge.

Nu ska jag snart sätta igång med maten, disken är iaf avklarad :)

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Ja, det dröjer alltid länge innan de får ändan ur vagnen och fixar något!

Men se det på den positiva sidan; Du får mycket pengar på en gång istället :)

2010-04-12 @ 20:38:28
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0