Bra,bra


Mötet med prästen gick jätte bra.
Hon var trevlig och vi fick bra kontakt.
Så det känns bra att hon ska viga oss.

Vi pratade lite allmänt om vad som ingår i vigselprogrammet, sen fick vi välja några saker själva.
Och jag å älsklingen tyckte exakt om samma saker så det var jätte bra! :)
Hon frågade även om vi skulle ha en solist, men då sa jag nej.
Hon föreslog att vi kunde ta en låt vi tyckte om så kunde kantorn spela det på orgeln och det lät som en bra idé.
Men nu när jag letade efter låtar på nätet så hittade jag en som man ska ha solist till...
Så jag ringde Saara (toastmaster) och hon skulle kolla runt lite.. å kanske eventuellt sjunga själv :)
Skulle vara jätte kul! :)

Sen så valde vi att ha en som läser ett bibelstycke, istället för prästen.
Å den självklara kandidaten är ju Mandy :)

Så det går framåt det här, och det börjar närma sig!

Kommentarer
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Det är ju bra att ni trivdes med henne :)

2010-04-09 @ 09:06:07
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0