where´s the energy?


Jag har tappat energin totalt..
Den här förkylningen eller vad det är har tagit ner mig totalt.
Det konstiga är att det egentligen är hostan som är problemet... Hostar konstant!
Helt värdelöst...
Kan inte sova på nätterna och inte är det bättre på dagarna.
Jag kommer inte ihåg när jag sist sov så här mycket och bara låg på soffan hela dagarna...
Så imorn är jag borta från jobbet iaf. Klarar inte av att gå och jobba...
Kanske borde ringa vårdcentralen imorn?
Fast de kommer ändå säga att hostan kan hålla i sig men drick hostmedicin... som om den hjälper, har hållt på å druckit hela veckan...

De senaste 2 nätterna har jag sovit hos syrran, skulle ta Eya till dagiset eftersom syrran skulle upp så tidigt..
Det har gått otroligt bra!
Eya var så snäll å lätt att ta hand om så det var bara kul :)

Nu ska jag iaf lägga mig på soffan en stund till och sen ska jag lägga mig.

Good Night!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hjälpen behövdes! U are an angel! <3

Pussis!

2009-09-24 @ 23:30:09
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

mun yskä on kestänyt yli kaksviikkoa, vaikka se alko jo suomessa, mutta ei näin pahana

2009-09-25 @ 03:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0