Vin, kex, film och älsklingen


Ikväll så har jag och älsklingen druckit lite vin, ätit saltakex med ost och tittat på skräckis.
Kan det bli bättre??
Tittade på en film som heter "haunting in Connecticut", den var bra och läskig.
Handlar om andar och sånt, eftersom jag tror på det till en viss del så blir man ju lite nojig så här efter filmen :/
Men tur att jag har min baby här som skyddar mig ;)

Titta på den vetja! :) (den är baserad på en sann händelse...) blir ju lite läskigare då :)


God natt från mig!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Nja, vet inte om Salah vill haha

Har höllt på med din design ikväll :) Tror att det blir bra, iaf om du gillar lila ;) Fast det är snygg lila, lite mörk sådär :D

2009-09-12 @ 00:06:09
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0