Resan är betald!


Idag betalade jag våran finlandsresa :)
Vi åker ju tidigt nästa lördag, can´t wait!!

Idag ringde jag till vårdcentralen pga av min förkylning, men de tyckte att jag skulle avvakta och se hur det blev i helgen.. om det blev värre under helgen så skulle jag vända mig till jouren..
Hon sa också att eftersom jag försökte jobba i början av veckan så kan det bidra till att det här inte vill släppa riktigt.
Så jag har ringt till jobbet och sagt att jag inte kommer imorn heller, utan det blir nästa gång på tisdag.
Jag hoppas verkligen att jag är bättre tills dess.

Nu ska jag gå och ta mig en dusch, sen ska jag nog bara slöa, som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: arja och mika

pikaista paranemista

2009-09-25 @ 13:16:56
Postat av: Mandy

Hehe nej fel syster :)

2009-09-25 @ 16:55:09
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0