Otursmänniska :(


Jag har verkligen ingen tur :(
Ville så gärna gå på en grej men som vanligt så gick det inte...
Men det kanske kommer fler chanser?
Men med min tur så får jag vänta en hel livstid på nåt kul...
Men men.. sånt är livet, bara att acceptera det :)

Idag ska vi nog inte göra nåt speciellt, vad jag vet iaf.
Dagen är ju iofs ung ännu ;)

Förresten, har fått ett erbjudande på en lägenhet! hahaha, jag som inte söker egentligen.. vi är iofs nr 4 så vi skulle nog inte få den ändå. Det är ju bara en tvåa och en väldigt liten sådan, så det är ju nackdelen, men fördelar är att den har uteplats och att den är 500kr billigare än den vi bor i nu. Å parkeringsplats skulle vi inte ens behöva byta :)
Men vi ska gå titta på den iaf, det skadar ju inte :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo, jag vet.. Men det känns konstigt hehe

2009-09-12 @ 14:11:06
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0