No babysitting today :(


Skulle egentligen ha varit barnvakt idag igen, men Eya har fått feber så Nina stannar hemma och tar hand om henne istället.
Det är ju bättre för henne att vara med sin mamma, men det hade varit trevligt att leka med henne idag igen :)
Ska åka till Eurostop och gå till apoteket snart för att köpa alvedon till henne, och sen ska jag hjälpa mamma och Mika med deras bil.

Annat har jag inte planerat för denna dag, imorn blir det jobb igen.
Min rygg är bättre, men jag tror att det kan vara nån nerv som sitter lite i kläm för det känns ju lite fortfarande.
Men nu kommer jag att kunna jobba iaf, så det är bra.

Nu är det lite över 2 veckor kvar tills vi ska åka till Finland, Can't wait!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0