Ingen bra :(


Blekningen gick inte så bra..
Såg ut som.. ja, jag vet inte vad.
Så jag åkte till Maxi och köpte en färg, askblond, och det ser väl inte ut som askblond.. eller jag vet inte.
Tycker att det vart ganska så mörkt..
Men det är ju mkt bättre än vad det var innan iaf :)
Så nu får jag vara nåt mittemellan blondin och brunett, sen får jag väl färga det brunt eller nåt nästa gång.
Jag trivs bättre som blond men det jobbiga med det är ju att man måste hålla på å färga utväxten hela tiden och det sliter ju på håret, så det är väl lika bra att jag har mörkare hårfärg.
Det här är lite närmare min riktiga färg om man säger så.

Nu ska jag gå och titta på True Blood, nya serien på tv2 (eller om det var tv2) den är jätte bra! :)
Har iofs sett bara ett avsnitt men vi får se.. :)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det blev säkert jättebra! :) Du passar i både ljust och mörkt.

2009-09-03 @ 10:44:12
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0