Busy Saturday


Idag har jag/vi fullt upp.
Kom precis från vivalla där vi var och firade älsklingens farsa.
De fyller båda år på måndag och hans pappa hade "kalas" idag och vi har imorn :)
Eller deras kalas är på kvällen men då kan vi inte så vi gick dit på dagen istället.

Nu är vi hemma och älsklingens småbröder följde med oss hem så de kan hålla honom sällskap när jag ska iväg.
Jag ska åka om en halvtimme, ska följa med syrran när hon skjutsar hennes man till skavsta.
Efter det, när jag kommit hem, så är det dags att äta mat och sen ska vi åka hem till min kompis Moa och sitta och umgås lite och ta nåt glas vin innan vi ska iväg till en ny rockbar som har premiär idag.
Det heter Virus och ligger i Klaras gamla lokaler. De har ju stängt igen. Det är bra att det öppnas ett ställe för de som tycker om rockmusik, som älsklingen.. nu finns det ett ställe vi kan gå till :)

Skriver kanske mer senare om jag hinner, annars så hoppas jag att alla får en jätte trevlig lördagskväll!!!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hehe synd att jag inte orkade gå upp. Jag kände hur du försökte väcka mig och tryckte i min rygg haha. Ha det så roligt ikväll.

Kramar

2009-09-19 @ 16:29:48
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0