Skepp ohoj!


Nu ska vi snart åka iväg..
Känns lite pirrigt att köra men det kommer att gå bra!

Glömde tacka min svärfamilj för tacosen och trevligt sällskap igår kväll..
Kom på det direkt efter att jag stängt av datorn..
Men bättre sent än aldrtig.. hoppas jag iaf :)
Det var jätte gott!
Och tack för att vi fick komma så sent, det var ju meningen att vi skulle komma tidigare.
Lycka till Mandy nu med inlämningsuppgiften, jag var ju inte till nån hjälp :(
Men det kommer att gå bra!

Nu ska jag fixa det sista, sen åker vi!

Ha det så bra!!


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hehe tack själv för trevlig sällskap :) det var jätte kul att se er. Måste skärpa oss nu med träffandet :) ha det så kul i Finland och ta hand om er. Love you kramis

2009-10-03 @ 13:54:47
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0